Обмін товару, повернення або відшкодування:
Повернення та обмін товару, придбаного в інтернет-магазині ZOO-VET, здійснюється згідно закону України "Про захист прав споживачів". Ви можете повернути товар протягом 14 днів з дня його покупки, за умови, що товар не був в експлуатації та збережено його заводську упаковку, елементи маркування (етикетки, ярлики виробника та та ін.), на товарі та заводській упаковці немає механічних пошкоджень, подряпин, сколів, потертості, тощо.
До уваги, згідно закону України "Про захист прав споживачів", ветеринарні препарати, прилади для лікування тварин, попони, бандажі тощо, поверненню НЕ підлягають.
У Вас є нагода повернути товар, який підлягає поверненню, без оплати за зворотнє пересилання, скориставшись послугою "Легке повернення за 0 гривень" у додатку чи на сайті Нова пошта.
Як скористатися послугою читайте тут: https://novaposhta.ua/lp/
В іншому випадку, повернення товару здійснюється за рахунок покупця.
ОБОВ'ЯЗКОВО - оглядайте Ваше замовлення під час отримання у відділені Нової Пошти чи Укрпошти, або у присутності кур’єра чи нашого працівника. Перевіряйте наявнісь та кількість товару згідно Вашого замовлення, відсутність пошкоджень товару, якість товару та відповідність термінів придатності. У випадку виявлення будь-яких невідповідностей по товару Вам необхідно діяти згідно Правил* отримання замовлення. В такому випадку ми обов'язково компенсуємо Вам усі збитки, виявлені Вами при отриманні Вашого замовлення.
Правила * отримання Вами замовлення
Шановні клієнти! Всі наші товари, що пересилаються кур'єрськими чи поштовими службами - застраховані. Тому, всі невідповідності по товару під час отримання Вашого замовлення (пошкодження товару, відсутність, пересорт, якість, терміни придатності та ін.) підлягають заміні, докомплектації чи повної компенсації, але, тільки у випадку виявлення таких невідповідностей по товару в момент отримання у відділенні НоваПошта / Укрпошта.
1. Перевірте цілісність упаковки (звертайте увагу на розриви чи вм'ятість)
2. Обережно розкрийте упаковку, не пошкодивши вкладення, звірте вміст з Вашим замовленням і огляньте товари на предмет пошкодження, наявності, повної кількості, якості, терміну придатності, та ін.
3. У разі виявлення невідповідностей по товару Вам необхідно повідомити відправника або нашого менеджера:
тел.(096) 620 01 01, тел.(068) 320 40 25
4. Одразу при огляді скласти акт невідповідностей з представником НоваПошта / Укрпошта на предмет пошкодження, недостачі чи ін.
5. Копію даного акту, за підписами двох сторін, необхідно надіслати нам, будь-яким зручним для Вас способом
6. За необхідності, скласти письмову претензію на компенсацію пошкодженого товару чи ін. Компанії-перевізники не приймають претензії після видачі товару.
7. У разі повної втрати чи пошкодження товару - відмовитись від отримання замовлення
8. У разі часткової втрати чи пошкодження - можливо отримати замовлення, за умови складання акту про недостачу чи пошкодження
9. У разі невідповідностей по термінам придатності - відмовитись від отримання замовлення
10. Якщо Ваша ситуація не підпадає до жодної з вище перерахованих, повідомте нам деталі за тел.(096) 620 01 01, тел.(068) 320 40 25 або в онлайн чаті ZOO-VET. Наші спеціалісти проінформують Вас про наступні кроки та запропонують оптимальне рішення.
У випадку відмови покупця від товару, що пересилався НоваПошта / Укрпошта, з причин, не залежних від нашого інтернет-магазину (товар належної якості, не ушкоджений та придатний до використання чи вживання), покупець несе усі витрати за перевесилання даного товару покупцю та повернення його відправнику.