Гарантія, обмін товару, повернення або відшкодування:

Повернення і обмін товару, купленого в інтернет-магазині ZOO-VET здійснюється згідно закону "Про захист прав споживачів". Ви можете повернути товар протягом 14 днів з дня його покупки, за умови, що обладнання було не встановлено, не експлуатувалася і збережена заводська упаковка і її елементи, на обладнанні немає механічних пошкоджень, подряпин і відколів. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Обмін або повернення певної групи товару здійснюється тільки після висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Відправка товару на гарантійний ремонт здійснюється за рахунок Покупця. Якщо товар вийшов з ладу в результаті неправильної експлуатації, претензії не приймаються. Перш за все, це стосується механічних пошкоджень.
Претензії на пошкодження товару в процесі транспортування, відсутність товару або витікання Строков придатності, приймаються за умови отримання замовлення, згідно з правилами * (перевірка цілісності упаковки, вкладення, його наявність, рядки придатності і т.д.) Невідповідності при цьому, необхідно документально підтвердити. Зберігайте заводську упаковку і елементи упаковки під час гарантійного терміну. Відсутність упаковки або елементів упаковки може бути причиною відмови повернення товару або гарантійного ремонту сервісним центром.

Фактом угоди Покупця з вищевикладеним є оплата Покупцем замовленого товару.

Правила * отримання Вами замовлення

Шановні клієнти! Всі наші товари пересилаються кур'єрськими службами застраховані. Тому, все невідповідності товару при отриманні (пошкодження, відсутність, заміна, рядки придатності) підлягають заміні, але, тільки за умови виявлення таких на місці вручення, що також необхідно документально підтвердити.

Перелік документів, необхідних для заміни непридатних (відсутніх) товарів:

1. Перевірте цілісність упаковки (звертайте увагу на розриви і вмятость).

2. Розкрийте упаковку, звірте вміст з товарним чеком і огляньте на предмет пошкоджень, наявності товару і рядок його придатності.

3. У разі виявлення невідповідностей Вам необхідно передзвонити нам і тут же в офісі перевізника скласти акт прийому, в якому зафіксувати стан упаковки, наявність маркування на упаковці «крихке», описати невідповідності товару.

4. Скласти письмову претензію, про заміну невідповідних товарів, із зазначенням їх вартості. Компанії-перевізники не приймають претензії після видачі вантажу.

При дотриманні перерахованих вище пунктів, ми зобов'язуємося в найкоротші терміни провести Вам заміну товару.

При поверненні товарів, без браку і пошкоджень, вартість транспортування здійснюється за рахунок відправника (клієнта).

У випадку відмови покупця від товару, що пересилався службою нової пошти, укрпошти, з причин, не залежних від нашого інтернет-магазину (товар не ушкоджений або ж придатний до використання чи вживання), покупець несе усі витрати за перевесилання даного товару покупцю та повернення його відправнику.